تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 | 19:53 | نويسنده : حمید و میلاد ابراهیمی

سجده بر خاک راهکار دفع امواج الکترومغناطیسی برای شهروندان الکترونیکی در مقالات طب سنتی یکی از معضلات عصر الکترونیک و به تبع ان زندگیهای الکترونیکی صدمات و لطمات ناشی از امواج تکنولوژیهای این عصر برای کاربران می باشد. تجهیزات صوتی و تصویری ، موبایل ، کامپیوتر و …… یک دانشمند غیر مسلمان (از اروپا) تحقیقاتی را مبتنی بر یافتن راهکاری برای خارج کردن امواج الکترومغناطیسی که به بدن آسیب می رساند، انجام داده است. جناب آقای غفوریان با استناد به یافته های این دانشمند مطلب جالب و ارزشمندی را تهیه و تنظیم نموده اند که روئیت این مطلب قطعا برای عزیزان خالی از لطف نمی باشد.

 

بدن شما به طور روزانه مقدار زیادی امواج الکترومغناطیس دریافت میکند. شما امواج الکترو مغناطیس را از طریق تجهیزات الکتریکی که استفاده می کنید و نمی توانید کنار هم بگذارید ونا خواسته این امواج را دریافت می کنید.

 

همچنین از طریق لامپهای روشن که حتی برای یکساعت هم خاموش نمی شوند. شما منبعی هستید که مقدار زیادی امواج الکترومغناطیس دریافت می کنید.به عبارت دیگر شما با امواج الکترومغناطیس شارژ می شوید بدون اینکه بفهمید! سردرد هستید! احساس ناراحتی می کنید! تنبلی در کار و درد در مکان های مختلف! این را فراموش نکنید وقتی بعضی از این علایم را احساس کردید! راه حل همه اینها چیست!!؟؟ با گذاشتن پیشانی تان بیشتر از یک بار بر زمین، زمین امواج الکترومغناطیس مضر را تخلیه خواهد کرد!این شبیه زمین کردن ساختمانهایی است که احتمال برخورد سیگنالهای الکتریکی (مانند رعد و برق) وجود دارد تا امواج از طریق زمین تخلیه شود. بنابراین سر را بر خاک بگذارید تا امواج الکتریکی مثبت تخلیه شود! آنچه این تحقیق را بیشتر شگفت انگیز می کند: بهتر است که پیشانی تان را بر خاک بگذارید! و آنچه شگفت انگیزتر است اینکه: بهترین راه که پیشانی تان را بر خاک بگذارید حالتی است که رو به مرکز زمین باشید چرا که در این حالت امواج الکترومغناطیس بهتر تخلیه خواهد شد. و بیشتر تعجب خواهید کرد وقتی بدانید بر اساس اصول علمی ثابت شده که مکه مرکز زمین است. و کعبه درست مرکز زمین است!                                                        

 

 بنابراین سجده در نمازتان: بهترین راه برای تخلیه سیگنالهای مضر از بدن است ! این همچنین کمال مطلوب برای نزدیکی به قادر مطلق است، او که جهان را اینگونه خلاق آفرید ! ما به خاک نمی افتیم تا امواج الکترومغناطیس تخلیه شود، بلکه برای اطاعت خدای قادر متعال سجده می کنیم! ما به فرمان خدا اعتقاد داریم که همیشه در آن معرفتی است! ایمان ما بخاطر آفریننده است! او همه چیز را می داند! اما،از آنجا که دلیل علمی وجود دارد لازم است به مردم نشان داده شود تا هرآنچه مسلمانان انجام می دهند را ببینند؛ این برای همه خوب است



تاريخ : چهار شنبه 20 آبان 1394 | 18:34 | نويسنده : حمید و میلاد ابراهیمی

سرعت بالا یکی از دغدغه‌های اکثر بازیکنان است. همان طور که تمرینهایی خاصی برای افزایش قدرت وجود دارند، تمرین هایی نیز برای افزایش سرعت انجام می‌شوند.

شش حرکت ورزشی که به افزایش سرعت بازیکنان کمک می‌کنند عبارتند از:

1. جهش متناوب

این حرکت برای بازیکنان بسیار مفید است و در افزایش سرعت تاثیرگذار است. این حرکت که شبیه به دوی سرعت اغراق شده است به بازیکنان می‌آموزد که چگونه از قدرت خود برای حرکت سریع‌تر استفاده کنند. برای این کار باید در حالت پرش بدوید و گام‌های بلند و جهشی بردارید. یعنی در هر گام بیشترین فاصله ممکن را بپیمایید.

2. کشیدن وزنه

در این حرکت بازیکنان یک وزنه را با طنابی به ناحیه کمر خود وصل می‌کنند و با وجود آن شروع به حرکت و دویدن می‌کنند. افزایش استقامت باعث می‌شود که قدرت بازیکن در دویدن بیشتر شود و سرعت او افزایش یابد.

این وزنه نباید آن قدر زیاد باشد که نتوانید با آن بدوید.

3. دویدن با وجود مانع

در این روش باید یک کش یا طناب را به ناحیه کمر ببندید و دو سر آن را به دست شخصی بدهید تا شما را از عقب نگه دارد. او باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از حرکت شما انجام دهد و شما نیز با تمام توان و قدرت شروع به دویدن کنید. این روش برای افزایش کارایی بازوها و زانوها در دویدن بسیار موثر است.

4. پریدن

این کار برای افزایش انعطاف بازیکنان بسیار مناسب است. پریدن را می‌توان به دو شکل انجام داد، در جا یا در حال دویدن هر دوی این روش‌ها برای افزایش سرعت مناسب هستند.

اگر پریدن را در حال حرکت انجام می‌دهید تصور کنید که زمین داغ است و شما می خواهید هر چه کمتر پا با زمین برخورد داشته باشد و می خواهید سریع حرکت کنید، در این حرکت زانو ها را تا جایی که می توانید بالا ببرید.

5. پرش همراه با توپ پزشکی

این حرکت به افزایش انعطاف پذیری ماهیچه‌ها و قدرت آنها کمک می کند. یک توپ پزشکی را در دو دست نگه دارید و در حالت اسکات قرار بگیرید. عضلات باسن را منقبض کنید و به سمت بالا و جلو بپرید. توپ را با زاویه 45 درجه به بالا پرتاب کنید، سپس دوباره به سمت جلو و پایین فرود بیایید و توپ را بگیرید.

6. استفاده از دستگاه Prowler

مقابل یک دستگاه Prowler بایستید کمی وزنه به دستگاه اضافه کنید. کمی خم شوید و در حالت اسکات قرار بگیرید. طوری که کمر صاف باشد و پاها نزدیک به دستگاه قرار بگیرند. دست‌ها را بر روی دو میله قرار دهید و سعی کنید که همراه با پرش دستگاه را به سمت جلو حرکت دهید.





تاريخ : چهار شنبه 20 آبان 1394 | 18:33 | نويسنده : حمید و میلاد ابراهیمی

  تمرینات طولانی مدت و شدید نیازمند داشتن عادت‌های خاصی است که شامل تمرین و تغذیه سالم می‌شود.

  به نقل از سایت Myfitness pal، بازیکنان خوب با بسیاری از مشکلات پیش‌رو مقابله می‌کنند و بهانه‌هایی که باعث می‌شودتمرین نکنند را از پیش‌رو بر می دارند.

** چند راه‌حل برای مشکلات متداول پیش روی بازیکنان به شرح زیر هستند:

1. حل مشکل زمان

برای حل این مشکل بهتر است برای تمرین کردن خود بر‌نامه‌ریزی کنید. باید تمرین  را جزو اولویت‌های برنامه روزانه خود قرار دهید. اگر برای تمرین  کردن خود بر‌نامه‌ریزی کنید هر روز می توانید به هدف روزانه خود برسید. این بر‌نامه‌ریزی درباره تغذیه نیز بسیار مهم است.

2. صبح زود بیدار شدن برای تمرین 

اگر تمرین  و رژیم غذایی بدون بر‌نامه‌ریزی باشد به راحتی ترک خواهد شد اما اگر برنامه خاصی برای این کار داشته باشید بدن و ذهن به آن عادت می‌کند و کم کم شما احساس می کنید که برای شما صبح بیدار شدن آسان‌تر شده است. هر چقدر پشتکار بیشتری داشته باشید راحت‌تر می توانید به هدف خود برسید.

3. چگونه از تمرین  خسته نشوید

تمرین  ممکن است خسته کننده باشد. بنا‌بر‌این بهتر است تنوع در تمرین  ایجاد کنید تا تمرین شما جذاب‌تر شود. افراد با تغییر مکان تمرین و تغییر الگوی تمرین  تنوع ایجاد می‌کنند و انگیزه خود را بالا می‌برند. به ‌این‌ ترتیب گرایش شما به تمرین  کردن بیشتر می‌شود و شما به تمرین  متعهد می‌شوید.

4. کاهش وزن

میزان تمرین  و تغذیه خود را اندازه‌گیری کنید، بدین شکل بهتر می توانید بفهمید که دلیل کاهش پیدا نکردن وزن شما چیست. بهتر است به عقب برگردید و ببینید که چرا آنچه که می‌خواهید را با میزان تمرین  که انجام می‌دهید به دست نمی‌آورید.

شاید نیاز دارید که بیشتر تمرین  کنید یا کمتر کالری دریافت کنید تا به نتیجه‌ بهتری برسید. اگر فکر می کنید که درست تمرین  می کنید کمی صبر کنید. شاید بدن شما به زمان بیشتری برای عادت کردن نیاز دارد.

5. با هدف تمرین  کنید

اگر بدون هدف به سمت تمرین  و تغذیه سالم بروید شاید به هدف خاصی نرسید. تعیین کردن هدف برای تمرین  و تغذیه باعث افزایش انگیزه شما می‌شود. بنا‌بر‌این هدف بلند مدت داشته باشید. داشتن هدف باعث می‌شود که هر روز تمرین  کنید و دلایلی برای این کار داشته باشید.

6. برنامه غیر قابل انجام را فاکتور بگیرید

باید واقع بین باشید. اگر انتظارات شما بیش از حد زیاد باشد و نتوانید به اهداف خود برسید، ناامید می شوید. برای مثال اگر نمی توانید هفت روز در هفته‌ به تمرین  بروید. در بر‌نامه‌ریزی خود روزهای کمتری را به تمرین  اختصاص دهید.

7. انتخاب غذا

غذاهایی را انتخاب کنید که سالم باشند اما آماده کردن آنها سخت نباشد. شما باید از غذایی که می‌خورید لذت ببرید. بنا‌بر‌این غذاهای سالمی را انتخاب کنید که دوست دارید. در برنامه غذایی خود میوه، سبزیجات، لبنیات، کربوهیدرات و پروتئین را فراموش نکنید. سعی کنید در طول هفته‌ برنامه غذایی خود را تغییر دهید یا از دستور غذاهای جدید استفاده کنید.

8. از کجا شروع کنید

از برنامه‌های تمرین  و غذایی سازمان یافته استفاده کنید تا به اهداف بلند مدت خود برسید. می توانید برای داشتن برنامه‌ای درست به متخصصان تمرین  و تغذیه مراجعه کنید.

اگر برنامه درستی داشته باشید هر روز تمرین شما مهم می‌شود. این که بدانید هر روز از برنامه برای شما فایده‌ای دارد انگیزه را برای ا‌دا‌مه‌ دادن افزایش می‌دهد.

 



تاريخ : چهار شنبه 20 آبان 1394 | 18:25 | نويسنده : حمید و میلاد ابراهیمی

آپلود عکس

کارکرد تمرین : پاسهای کوتاه و حرکت بدون توپ و شوتزنی

تعداد بازیكنان : به دلخواه

امكانات : مانع ـ

نحوه اجراء: به مانند شكل بازیکنان آبی به یکدیگر پاس داده و جای یکدیگر می روند و نهایتا شوت می زنند.

 



تاريخ : چهار شنبه 20 آبان 1394 | 18:1 | نويسنده : حمید و میلاد ابراهیمی

داور خوب و با اخلاق زرندی  آقای احــد سلطانی کمک داور  اول مسابقه بین تیمهای شهرداری کاشان وملی پوشان تبریز  از لیگ دو کشوری را داوری میکند



تاريخ : چهار شنبه 20 آبان 1394 | 18:0 | نويسنده : حمید و میلاد ابراهیمی

آقای سید رضا مهدوی در کلاس داوری فیفا  شرکت میکند

کلاس داوری فیفا با حضور دبیرکل، رییس کمیته داوران، رییس دپارتمان داوری، ۳۰ داور و کمک داور لیگ برتر کشور و با تدریس مدرسین فیفا از ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی آغاز شد.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کلاس توجیهی و آموزشی پنج روزه داوری با حضور دکتر علیرضا اسدی، فریدون اصفهانیان، مسعود عنایت، علی الطریفی و توشی اوتسومی از مدرسان فیفا و با حضور ۳۰ داور و کمک داور از لیگ برتر کشورمان آغاز شد.
در این دوره آموزشی علی الطریفی به آموزش مباحث روز علم داوری خواهد پرداخت و توشی اوتسومی هم در مورد آمادگی جسمانی داوران مواردی ارائه خواهد کرد.
لازم به ذکر است فردا صبح (چهارشنبه) و روز پایانی این کلاس از داوران تست گرفته خواهد شد.

گفتنی است این دوره با توجه به برگزاری سالیانه کلاس های داوری از سوی فیفا برای کشورهای عضور برگزار شده و تا ۲۳ آّبانماه ادامه خواهد داشت.



تاريخ : جمعه 15 آبان 1394 | 13:57 | نويسنده : حمید و میلاد ابراهیمی

راه‌هایی برای کاهش دردهای عضلانی پس از تمرین

یکی از دلایل گرفتگی عضلات بعد از تمرین، نداشتن تمرین مرتب و معمول است که در طول روز باید توسط فرد انجام شود که شایع‌ترین این گرفتگی، دردهایی است که فرد بعد از تمرین دچار آن می‌شود.

  عامل دومی که ممکن است منجر به گرفتگی و درد عضلات پس از تمرین شود، عدم آمادگی شخص است که در آن فرد به دلیل عدم انعطاف‎پذیری و استقامت لازم در انجام تمرینات ، دچار تنش‎ها، انقباضات و اسپاسم‎های شدید عضلانی می‎شود.

  علل سومی نیز وجود دارد که فرد در مواجهه با آن‎ها باید به پزشک متخصص و معتمد و یا ارتوپد مراجعه کند. این عوامل، دردها و پارگی‎های عضلانی، پارگی‎های تاندونی و رباطی هستند که خارج از دو مقوله قبلی و گرفتگی‎های معمولی است که برای بازیکن بوجود می‎آید.

وی بیان کرد: اولین نشانه گرفتگی عضلات در بازیکنان پس از تمرینات ورزشی، درد ملسی است که به وجود می‌آید و انقباضات شدید عضلانی وی اجازه برخی فعالیت‎ها مثل نشستن، برخاستن و خوابیدن را به فرد نمی‎دهد.

  راه‎های کاهش درد عضلانی ناشی از تمرین : این دردهای عضلانی، روش‎های ساده درمانی دارند که در طول روز و هفته فرد می‎تواند در منزل آن‎ها را انجام دهد.

  یکی از راه‌ها این است که تمرین فرد به تمرین روزانه و معمول تبدیل شود؛ یعنی این‎که فرد روزانه با سرعت بسیار کم و مطمئن تمرین کند و از تمرینات بسیار سنگین، سرعتی و انفجاری خودداری کند. بنابراین بهترین راه این است که فرد تمرینات را به صورت سبک و روزانه آغاز کند که این تمرینات باعث گرفتگی‎های عضلانی شدید نشود.

  راه دیگر، استفاده از یخ‎درمانی است. توصیه می‎شود در موارد دردهای عضلانی به‌خصوص اسپاسم‎های شدید، پس از شروع گرفتگی و درد، تعدادی قالب یخ درون کیسه‎ای ریخته شود و تا 72 ساعت روزانه 20 دقیقه در موضعی که دچار گرفتگی است، مانند عضلات ساق پا، گردن و یا هر جای دیگر قرار دهد و این کار را دو تا سه بار به مدت هر بار 20 دقیقه انجام دهد. این کار باعث می‎شود، درد و ورم ناحیه کاهش یابد.

  پس از گذشت این 72 ساعت، فرد می‌تواند عملیات گرما درمانی را آغاز کند. به این معنا که پس از پایان سه روز، از روش کمپرس یا دوش آب گرم و سونا و جکوزی استفاده کند تا درد را التیام بخشد.

راه سوم کاهش این نوع دردها، راه‌کار سوم، داروهای ضد درد و آرام‌بخش هستند. داروهایی مثل آسپرین، استامینوفن، بروفن و ... از جمله داروهایی هستند که میزان گرفتگی عضلات را کاهش می‎دهند که البته مصرف تمام این داروها باید با تجویز و مشورت پزشک باشد.

  افراد همچنین می‌توانند قبل از تمرین از پمادهای گرم‌کننده مانند پیروکسیکام که داروهای گرم‌کننده بافت عضلانی هستند، استفاده کنند. شخص در اولین جلسه تمرینی پس از گرفتگی عضلانی، باید بتواند خوب گرم کند و گرفتگی بافت را به حداقل برساند که راه این امر استفاده از داروها و پمادهایی از این قبیل است.

  راه‌کار چهارمی نیز جهت این امر وجود دارد که کمتر متداول است: این راه‌کار استفاده از تجهیزات پزشکی و موضع‎بندی‎های طبی است که جهت گرفتگی است و در مواقع خیلی ضروری و شدید با مشورت پزشک می‌توان از آن‎ها استفاده کرد.

  آیا استفاده از کافئین قبل از تمرینات ورزشی از درد جلوگیری می‎کند؟  در کل خاصیت کافئین باعث شادابی و نشاط می‎شود و در ورزش‎هایی که به تمرکز نیاز دارند، نباید این ماده را استفاده کرد.

  از آن جا که کافئین باعث شادابی و نشاط می‎شود و خستگی را به تاخیر می‌اندازد و باعث بالا بردن استقامت بدن می‎شود، افراد از این ماده استفاده می‎کنند ولی در مجموع جهت رفع گرفتگی به‌صورت قطعی، نمی‌توان روی این ماده حساب و تمرکز کرد.

  با این حال موادی مانند ویتامین "C" (اسیداسکوربیک) می‎توانند به این امر کمک کنند چرا که برخی گرفتگی‎ها ناشی از عدم آمادگی و تولید اسیدلاکتیک در بدن است و ویتامین "C" نیز می‎تواند اسیدلاکتیک بدن را به حداقل برساند. بنابراین به افراد توصیه می‎شود که در چنین مواردی از شربت آبلیمو، پرتقال یا کیوی که دارای ویتامین "C" هستند، استفاده کنند چرا که در کاهش دردهای عضلانی نقش موثری دارند



تاريخ : جمعه 15 آبان 1394 | 13:56 | نويسنده : حمید و میلاد ابراهیمی

آپلود عکس


کارکرد تمرین : پاسهای کوتاه و حرکت بدون توپ

تعداد بازیكنان : به دلخواه

امكانات : مانع ـ

نحوه اجراء: به مانند شكل بازیکنان آبی به یکدیگر پاس داده و جای یکدیگر می روند