فرمولی جالب برای ورزش کودکان ..............

فرمولی جالب برای ورزش کودکان: سن = تعداد ساعت ورزش در هفته!

ورزش کودکان - فرمولی جالب برای ورزش کودکان: سن = تعداد ساعت ورزش در هفته!

طبق گزارش آکادمی آمریکایی تخصصی کودکان، ورزشکاران بین هشت تا 17سال که وقت خود را دو برابر بیشتر به ورزش‌های برنامه‌ریزی شده اختصاص می‌دهید تا ورزش‌های تفریحی و معمولا یک ورزش خاصی را انجام می‌دهند بیشتر از دیگران آسیب می‌بینند.

در این مطالعات مشخص شد اگر تعداد ساعات ورزش کردن نوجوانان در هفته‌ بیشتر از سن آنها باشد، بیشتر آسیب می‌بینند مثلا کسانی که هشت سال سن دارند نباید بیشتر از هشت ساعت در هفته‌ ورزش کنند به علاوه اگر ورزشکاران وقت خود را دو برابر بیشتر به ورزش‌های برنامه‌ریزی شده بپردازند تا ورزش‌های تفریحی، هر سنی که داشته باشند، بیشتر آسیب می‌بینند.

این مطالعات با بررسی 1200 کودک و نوجوانی که به بیمارستان شیکاگو مراجعه کرده بودند و آسیب دیدگی‌ ناشی از ورزش را داشتند، انجام شد.

محققان شدت و طول مدت تمرین این افراد و همچنین قد و وزن آنها را اندازه‌گیری کردند.

محققان مسائلی همچون زمان صرف شده در یک ورزش، پیشرفت مهارت ، زمان صرف شده با دوستان، تغییر نوع ورزش و غیره را تحت نظر داشتند.

نتایج این مطالعات نشان داد که افرادی که بیشتر آسیب دیده بودند سن بیشتری داشتند، ساعات بیشتری را بر ورزش برنامه‌ریزی شده گذرانده بودند و ساعات بیشتری را در هفته‌ ورزش می‌کردند.

دکتر جایانتی می‌گوید: ما دریافتیم که کودکان به طور متوسط بیشتر به ورزش‌های برنامه‌ریزی شده می‌پردازند تا ورزش‌های تفریحی هدف بعدی ما این است که والدین کودکان را از تاثیرات زمانی که به ورزش می‌پردازند آگاه کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 12 دی 1392 | 12:20 | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.