نام : مهزیار

نام خانوادگی :  ایزدی

سن : 9 سال

 

خاطرات فوتبالی : من از 4 سالگی به فوتبال علاقه ویژه داشته واکنون هر روز که میگذرد به فوتبال بیشتر علاقمند میشوم و به مربیان احترام میگذارم و آنها را دوست میدارم و دوست دارم فوتبالیست با اخلاق و خوبی باشم 

 

 

نام :  علی

نام خانوادگی : غلامی

سن : 9 سال

خاطرات فوتبالی : من فوتبال را دوست دارم . من پرسپولیسی هستم ودوست دارم وقتی بزرگ شدم در تیم پرسپولیس بازی کنم و تصمیم دارم فوتبال را خوب یاد بگیرم وتمام بازیهای پرسپولیس را نگاه میکنم . قرمزته 

 

 

نام :  امیرحسین

نام خانوادگی :  عربپور

سن :  11سال

خاطرات فوتبالی:  من از سن 8 سالگی فوتبال بازی میکنم من در کوچه خودمان با بچه ها فوتبال بازی میکنیم اکنون به کلاس فوتبال پیش آکادمی آمده ام و فوتبال را آموزش میبینم من پرسپولیسی هستم وتیم  بارسلونا  را دوست دارم چون بهترین تیم می باشد دوست دارم در آینده بازیکن خوش اخلاق، تکنیکی و تاکتیکی بشوم و به تیم ملی بروم و از بازیکن های چون ،علی کریمی و لیونل مسی خوشم میاید.

 

 

 

 




تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392 | 1:17 | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.