هشت راه‌حل برای مشکلات متداول در تمرینات فوتبال

  تمرینات طولانی مدت و شدید نیازمند داشتن عادت‌های خاصی است که شامل تمرین و تغذیه سالم می‌شود.

  به نقل از سایت Myfitness pal، بازیکنان خوب با بسیاری از مشکلات پیش‌رو مقابله می‌کنند و بهانه‌هایی که باعث می‌شودتمرین نکنند را از پیش‌رو بر می دارند.

** چند راه‌حل برای مشکلات متداول پیش روی بازیکنان به شرح زیر هستند:

1. حل مشکل زمان

برای حل این مشکل بهتر است برای تمرین کردن خود بر‌نامه‌ریزی کنید. باید تمرین  را جزو اولویت‌های برنامه روزانه خود قرار دهید. اگر برای تمرین  کردن خود بر‌نامه‌ریزی کنید هر روز می توانید به هدف روزانه خود برسید. این بر‌نامه‌ریزی درباره تغذیه نیز بسیار مهم است.

2. صبح زود بیدار شدن برای تمرین 

اگر تمرین  و رژیم غذایی بدون بر‌نامه‌ریزی باشد به راحتی ترک خواهد شد اما اگر برنامه خاصی برای این کار داشته باشید بدن و ذهن به آن عادت می‌کند و کم کم شما احساس می کنید که برای شما صبح بیدار شدن آسان‌تر شده است. هر چقدر پشتکار بیشتری داشته باشید راحت‌تر می توانید به هدف خود برسید.

3. چگونه از تمرین  خسته نشوید

تمرین  ممکن است خسته کننده باشد. بنا‌بر‌این بهتر است تنوع در تمرین  ایجاد کنید تا تمرین شما جذاب‌تر شود. افراد با تغییر مکان تمرین و تغییر الگوی تمرین  تنوع ایجاد می‌کنند و انگیزه خود را بالا می‌برند. به ‌این‌ ترتیب گرایش شما به تمرین  کردن بیشتر می‌شود و شما به تمرین  متعهد می‌شوید.

4. کاهش وزن

میزان تمرین  و تغذیه خود را اندازه‌گیری کنید، بدین شکل بهتر می توانید بفهمید که دلیل کاهش پیدا نکردن وزن شما چیست. بهتر است به عقب برگردید و ببینید که چرا آنچه که می‌خواهید را با میزان تمرین  که انجام می‌دهید به دست نمی‌آورید.

شاید نیاز دارید که بیشتر تمرین  کنید یا کمتر کالری دریافت کنید تا به نتیجه‌ بهتری برسید. اگر فکر می کنید که درست تمرین  می کنید کمی صبر کنید. شاید بدن شما به زمان بیشتری برای عادت کردن نیاز دارد.

5. با هدف تمرین  کنید

اگر بدون هدف به سمت تمرین  و تغذیه سالم بروید شاید به هدف خاصی نرسید. تعیین کردن هدف برای تمرین  و تغذیه باعث افزایش انگیزه شما می‌شود. بنا‌بر‌این هدف بلند مدت داشته باشید. داشتن هدف باعث می‌شود که هر روز تمرین  کنید و دلایلی برای این کار داشته باشید.

6. برنامه غیر قابل انجام را فاکتور بگیرید

باید واقع بین باشید. اگر انتظارات شما بیش از حد زیاد باشد و نتوانید به اهداف خود برسید، ناامید می شوید. برای مثال اگر نمی توانید هفت روز در هفته‌ به تمرین  بروید. در بر‌نامه‌ریزی خود روزهای کمتری را به تمرین  اختصاص دهید.

7. انتخاب غذا

غذاهایی را انتخاب کنید که سالم باشند اما آماده کردن آنها سخت نباشد. شما باید از غذایی که می‌خورید لذت ببرید. بنا‌بر‌این غذاهای سالمی را انتخاب کنید که دوست دارید. در برنامه غذایی خود میوه، سبزیجات، لبنیات، کربوهیدرات و پروتئین را فراموش نکنید. سعی کنید در طول هفته‌ برنامه غذایی خود را تغییر دهید یا از دستور غذاهای جدید استفاده کنید.

8. از کجا شروع کنید

از برنامه‌های تمرین  و غذایی سازمان یافته استفاده کنید تا به اهداف بلند مدت خود برسید. می توانید برای داشتن برنامه‌ای درست به متخصصان تمرین  و تغذیه مراجعه کنید.

اگر برنامه درستی داشته باشید هر روز تمرین شما مهم می‌شود. این که بدانید هر روز از برنامه برای شما فایده‌ای دارد انگیزه را برای ا‌دا‌مه‌ دادن افزایش می‌دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 آبان 1394 | 18:33 | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.