خاطرات فوتبالی کوچولوهای پیش آکادمی زرند فوتبال ...

نام : مهدی

نام خانوادگی : کمساری

سن : 10 سال

خاطرات فوتبالی : من فوتبال را خیلی دوست دارم ، حتی بخاطر آن از یک کامپیوتر گذشتم ، من در مدرسه تعجب کردم که اینقدر فوتبالم خوب شده است چونکه سال قبل فوتبالم خوب نبود ویکی از دلایل دیگر این بود که به کلاس فوتبال  آمدم ولی فکر میکردم الکی آمده بودم ولی امروز فوتبالم خیلی خوب شده است ......

دوست دارم بازیکنی مثل مسی باشم من بازیکن هایی مثل فرهاد مجیدی و نکونام و جواهیر سکای و خلعتبری و ژاوی و پله و رونالدو را دوست دارم ..... تیمهای بارسلونا و استقلال را دوست دارم

 

نام :  محمد مهدی

نام خانوادگی : جمالیزاده

سن : 10 سال

خاطرات فوتبالی : من فوتبال را دوست دارم . چون فوتبال ورزش خوبی است .

من تیم استقلال را دوست دارم ، چون تیم خوبی است . من تیم رئال مادرید را دوست دارم ، چون تیم خوبی است.

من رونالدو را دوست دارم ، چون بازیکن خوبی است .من سید مهدی رحمتی را دوست دارم .....

 

 

نام : حسین

نام خانوادگی : سیف الدینی

سن : 11 سال

خاطرات فوتبالی : من خیلی به فوتبال علاقه دارم به دلیل حرکات هیجانی زیاد این ورزش .

من که در پارسال خیلی از فوتبال خوشم آمده بود به همین دلیل تصمیم گرفتم که به کلاس فوتبال بروم و فوتبال یاد بگیریم از جلسه اول تا جلسه آخرفقط 11 گل زده ام و دوستم جمالیزاده 22 گل . امسال میخواهم رکورد قبل را بشکنم.....

من دروازه بان پرسپولیس نیلسون را دوست دارم

من تیم پرسپولیس را دوست دارم ، چون تیم خوبی است . من تیم بارسلونارا دوست دارم ، برای اینکه بیشترین جام را گرفته است

بهترین اسطوره فوتبال علی دایی را دوست دارم  که بیشترین گل را برای تیم ملی ایران زده است .

 

 

 




تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392 | 23:2 | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.