عقاب آسیا زیر تیغ جراحی

عابدزاده:خیال همه راحت، فردا مرخص می شوم

 

پرسپولیس نیوز : احمد رضا عابدزاده دروازه بان اسوره ای فوتبال کشورمان عمل جراحی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

عابدزاده دقایقی قبل در گفت و گویی کوتاه اعلام کرد:خدا را شکر وضعیتم خوب است. جا دارد از دکتر کیهانی بابت این عمل جراحی تشکر کنم.من دیدیم که از اول صبح روی پای چند نفر جراحی کرد و چقدر پرتلاش بود.باید از ایشان قدردانی کنم.به هرحال عمل سنگینی بود اما خدا را شکر وضعیت خوبی دارم.

او در مورد پیگیری هوادارانش و نگرانی آنها بابت این عمل جراحی گفت: خدا را شکر خوبم. هواداران نگران نباشند. فردا از بیمارستان مرخض می شوم.

عابدزاده ادامه داد:البته هنوز از کمر به پایین احساس ضعف دارم و پاهایم بی حس است.برای همین فردا مرخص می شوم و باید از عصا استفاده کنم.

گفتنی است که ساعت 21:15 امشب نیز علی پروین با عابدزاده تماس تلفنی برقرار کرده و جویای احوالش شد.

ضمن این که در عکس ها استخوان های اضافی پای عابدزاده را که یادگار دوران بازیگری اوست مشاهده می کنید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 شهريور 1394 | 21:50 | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.